איך בוחרים קורס צילום למתחילים

בית » בלוג צילום » בלוג » איך בוחרים קורס צילום למתחילים

איך בוחרים קורס צילום למתחילים.

כבר הרבה זמן יש לך את הדחף הזה, לראות משהו יפה ולרוץ לצלם. לאחרונה הבנת שלמרות הקילומטראז' הצילומי שלך, לצלם לבד בסמארטפון זה פשוט כבר לא מספיק. אז עלית שלב, וקנית או השגת מצלמה מקצועית כמו DSLR או מצלמה נטולת מראה (Mirrorless). זו כבר הליגה של הגדולים! ועכשיו, מה עושים איתה? פתאום נופלת עליך ההבנה כי יש לך עוד כל כך הרבה מה ללמוד, גם מבחינה טכנית וגם כי פתאום בוער לך להבין מה עושים כדי להביא את הפריים המושלם. ללמוד לבד או מהאינטרנט זה אפשרי, אבל בשביל לחסוך זמן ולהגיע לתוצאות הכי טובות, כדאי ללמוד מהמומחים וללכת לקורס צילום למתחילים.
קורס צילום בסיסי יכיר לך את היכולות הטכניות המתקדמות של המצלמה, וגם יחשוף בפניך שפה חדשה – את שפת הצילום. בקורס תלמד על סוגי קומפוזיציה ובנייה נכונה של פריים, הבנה של אור וצל וסוגי תאורה, צבע ועוד המון ידע חשוב. בקורס תתנסה במגוון סוגי צילום, כמו צילום בטבע צילום פורטרט, צילום לילה ועוד, וגם תיחשף לעבודתם של צלמים מהעולם. עם סיום הקורס כבר תגיע למקום אחר מבחינת צילום, ותכיר טוב יותר את השפה הצילומית שלך. אז עכשיו שהבנת למה בעצם למה ללכת לקורס צילום, איך בוחרים את הקורס המתאים?

 

1. איכות ההוראה והמורים.

הדבר הראשון שכדאי להסתכל עליו הוא איכות ההוראה וצוות המורים. כיום קיימים מקומות רבים שמציעים קורסי צילום למתחילים, וזהו הקריטריון הטוב ביותר – מהי איכות ההוראה? איך מועבר החומר הנלמד ומי מעביר אותו? לכן כדאי למצוא מקום שרואה בהוראה ערך עליון, ומחזיק את המורים הטובים ביותר. המורים אצלנו הם צלמים מומחים בתחומם, בעלי תשוקה להוראה ורצון להעביר את הידע הלאה אליכם.

2. כיתות קטנות ויחס אישי

כדאי ללכת ללמוד בקבוצה קטנה, כך שתזכה ליחס אישי, תוכל ללמוד ולהתפתח בקצב שלך ותקבל מענה מהיר על כל שאלה. בתי ספר רבים מעברים קורסים של כ-40 משתתפים, אך לדעתנו זו לא הדרך, ואנחנו מאמינים בלימוד בקבוצות קטנות. מניסיון של שנים, ראינו כי זו דרך הלימוד הכי נוחה למורים, המאפשרת לתלמידים לקלוט את החומר בצורה הטובה ביותר. לכן אצלנו תמצאו עד 15 תלמידים בלבד בכל קורס. היחס האישי ממשיך גם בבית – בנוסף למפגשים השבועיים, אנו נמצאים בקשר תמידי עם התלמידים גם במייל ובטלפון.

3. אווירת לימוד בוטיקית.

מעבר לגודל הכיתות, אנו ממליצים ללמוד קורס צילום למתחילים במקום שמעודד פתיחות וחופש אמנותי, בלי צנזורה או ביקורת. מאחר וזו תהיה ההתנסות הראשונה שלך בלימודים מסוג זה, כדאי לבחור במקום תומך, בו לא תצטרך להגביל את עצמך, ותרגיש בנוח לדבר וליצור. במקום כזה החלפת הידע בין התלמידים והמורה מתבצעת בנינוחות וללא ביקורת ומובילה מניסיוננו לתוצאות מצוינות. גם הכיתות הקטנות אצלנו מעודדות פתיחות ומקדמות את היצירתיות של התלמידים.

4. שם מוכח – פריסה ארצית.

כדי ללמוד על מקצועיות בית הספר, הסתכלו על המיקום והפריסה שלו. האם יש לו סניף אחד? האם הוא נותן מענה ארצי לכלל תלמידים נרחב? אם רואים שלבית הספר הנבחר יש הרבה סניפים, אפשר להניח כי שהוא בית ספר מוצלח הזוכה לביקוש גבוה. אנחנו בפוקוס התחלנו בקטן, עם סניף אחד, והתרחבנו בעקבות הדרישה מהשטח. כיום אנחנו מקיימים קורסים בפריסה נרחבת – תל אביב, חיפה, ירושלים, רחובות וממש לאחרונה נפתח קורס בכפר סבא.

5. קהילה של בוגרים מרוצים.

לפני שמחליטים על בית ספר לצילום, כדאי לחפש ביקורות, כדאי למצוא את הבוגרים של בית הספר. הבוגרים הם השגרירים הטובים ביותר של בית ספר טוב, ולכן נוכחותם חשובה. האם באתר או בדף הפייסבוק מוצגות עבודות של הבוגרים? האם הם מגיבים ונוכחים בדף? מעבר להתרשמות מהעבודות שמעידות על רמת הלימוד של בית הספר, ניתן גם לדבר ישירות עם הצלמים ולשמוע את דעתם. אנחנו בפוקוס חיים ומלמדים צילום למעלה מ-15 שנה ויש לנו קהילת בוגרים עניפה שתגבה את משפט הזה. אנחנו גאים בבוגרים שלנו, שחוזרים אלינו שוב ושוב לעוד קורס, עוד סדנה, עוד טעימה של כלי חדש.

6. בואו לראות!.

והטיפ הכי חשוב – לפני שאתם נרשמים לקורס צילום, התרשמו בעצמכם. תרימו טלפון, בואו לבקר, ותראו במו עיניכם איך הדברים מתנהלים. אנחנו תמיד שמחים לפגוש אתכם! 

כשבאים ללמוד קורס צילום אצלנו בפוקוס, מרגישים איך מתנהל מקום שמלמד צילום באהבה כבר 15 שנה. אנחנו מאמינים בכוחו של הצילום, ובהעברת הידע הזה הלאה, ופועלים אישית כדי לקדם כל תלמיד שמגיע אלינו. אצלנו תלמדו מהמורים הטובים ביותר, צלמים מקצועיים המובילים בתחום, בקבוצות אינטימיות עם יחס אישי ושיח פתוח. אנחנו מזמינים אתכם אלינו, לראות איך לומדים צילום באחד מבתי הספר הטובים בישראל.

פוסטים אחרונים